Dobrý den, několik týdnů byl ve Vašem e-shopu nedostupný produkt Brit Premium Cat Pouches Chicken Slices for Sterilised a já to musel shánět po kamenných obchodech, protože moje kočka jé má nejraději. A když se před několika dny konečně opět objevili v nabídce, tak jsem si jich objednal hned 50. Jenomže když jsem otevřel první kapsičku, tak byla cítit úplně jinak, jakoby zkaženě, nebo rybinou či úplně jiným druhem masa a kočka k tomu taky jen čichla a šla pryč. Myslel jsem tedy, že se tato kapsa nějak narušila a zkazila se a když jsem otevřel druhou, z prostřed 24ks boxu bylo to úplně stejné... Takže teď tu mám 48 kapsiček za cca 700 Kč, které má kočka nechce a nevím co s tím. Je možné poslat Vám to zpět výměnou za jiný produkt v ceně nebo jde o problém, který řešíte a mám očekávat náhradu? Děkuji
Vadný výrobek?
Answers to the question
-
Rudolf Krivoš
21.11.2022
Omlouvám se, tenhle dotaz sem asi nepatří, ale na stránkách jsem jinou možnost nenašel. Dotaz nelze smazat :/
-
Ing. Martin Kváš
Nutrition specialist23.11.2022
Zdravím, prosím, mohl byste mi napsat na martin.kvas@vafo.cz? Váš podnět předám oddělení kvality. S pozdravem, Martin Kváš
Login to post a question
Questions are answered by
Ing. Martin Kváš
nutrition specialist
MVDr. Jan Šíma
veterinarian