Dobrý den, zakoupil jsem 7kg balení výše zmíněného krmiva pro kocoura a problém je, že se granulí ani nedotkne. Je to asi už páté balení, co jsem kupoval a předchozí vždy jedl bez problémů a dával jim přednost před granulemi Hills. Vždy má nasypaná dvě různá krmiva v miskách a posledního balení Brit se ani nedotkl za poslední dva týdny. Raději kolem nich celý den chodí a čeká na večer než dostane jiné. Zajímalo by mě, jestli jste nezměnili recepturu krmiva nebo nedošlo k nějaké chybě při výrobě ? Číslo Šarže je JN170316S12. Neotravoval bych Vás, ale známé to taktéž nechtějí jíst kočky a chodí na psí granule pro změnu. Děkuji za odpověď. Radim
Granule Brit care cat missy for sterilised
Odpověď na otázku
-
Ing. Martin Kváš
Výživový poradce18.6.2017
Zdravím, ke změně receptury určitě nedošlo, váš dotaz jsem předal našemu oddělení kvality ke kontrole. Prosím, napište mi na martin.kvas@vafo.cz, abych vás mohl o výsledcích vyšetření informovat. Taky mi pošlete svoje kontaktní údaje, jméno, adresu, telefon a já vám nechám poslat balení nové. S pozdravem, Martin Kváš
Pro přidání otázky se přihlašte.
Na dotazy odpovídají
Ing. Martin Kváš
nutriční specialista Brit
MVDr. Jan Šíma
veterinární lékař