Dobrý den, mám na Vás dotaz ohledně odesílání zásilek. Již po druhé nastal problém s doručením. Minulou objednávku jsem dostala jiné zboží. Tentokrát jsem, čekala 13 dní na expedování balíku o němž jsem nedostala žádnou informaci. Problém nastal i s dopravcem, jelikož jsem neočekávala doručení, nebyla jsem doma a balík měli odvést do parcel shopu, kde si ho klasicky vyzvedávám. Tam ho ale nemohli uskladnit, jelikož se jedná o doručení pro právnickou osobu. Nechápu, kde se stala další chyba? Žádnou právnickou osobu jsem nikde neoznačovala. Ocenila bych, kdybych mohla dostat aspoň informace, že balík budete expedovat za takovou dobu, objednávku bych raději stornovala než celé tohle.
Něco špatně?
Odpověď na otázku
-
Ing. Martin Kváš
Výživový poradce28.9.2019
Zdravím, prosím, napište na mail alena.mladkova@vafo.cz, kolegyňka se o vás postará S pozdravem, Martin Kváš
Pro přidání otázky se přihlašte.
Na dotazy odpovídají
Ing. Martin Kváš
nutriční specialista Brit
MVDr. Jan Šíma
veterinární lékař